Släkten är störst

Släkten är ganska virrig pga alla skilsmässor, nya barn och syskon med olika åldrar så här kommer ett släktschema för referenser.

One Response to Släkten är störst

  1. Maja skriver:

    Hej!
    Råkade hamna på din blogg av misstag, satt och googlade något och såg en sjalbild 🙂

    Saknar själv att bära barnen, yngsta är tre år nu och jag önska jag hade någon att bära! 🙂

    Vad jobbar du som?
    Läser själv systemvetenskap och funderar var jag kommer landa när jag är klar med utbildninge.

    lät som skön arbetsplats. hata finskor, jag föredrar min rosa velourdress från ikea 😉 plugga på distans är ganska skönt på så vis 🙂

    jag brukar inte läsa folks bloggar, jag hatar alla bullbakande tjatande mammor som säger att livet är underbart. Det är inte underbar att sova lite och slita dag ut och dag in utan cred.

    sköt om dig

    /maja från Luleå

    Gilla

