Dag 12: 10 kvinnliga favoritskådisar

3 november, 2012

Alltså, jag har nog inga favvoskådisar. Får försöka krysta fram några då. Utan inbördes ordning. Jo, förutom Zoey på förstaplatsen.

  1. Zoey Dechanel
  2. Gwyneth Paltrow
  3. Katherine Heigl
  4. Kirsten Dunst
  5. Emma Stone
  6. Amanda Seyfried
  7. Meryl Streep
  8. Emily Blunt
  9. Natalie Portman
  10. Scarlett Johansson
Jag och Molly om vår medeltida legoby

3 november, 2012

Jag och Molly presenterar vår medeltida legoby och det hemska hotet som väntar utanför…

PS. Ganska sunkig kvalitet, lite i början som egentligen inte skulle vara med och jada jada, men ni hajar…


Ledig lördag

3 november, 2012

Huvudvärken till trots så blir det nog en trevlig dag. Jag och F har laddat ner appar till pekplattan så att Molly kan spela. Hon tjatar om det jämt, så nu gjorde vi slag i saken. (F är rätt rädd om sin platta, men om hon sitter still vid ett bord så ska det väl gå bra).

Jag och Molly har byggt en medeltidsby i lego, mer om den sen.

Vi ska dessutom göra hemmagjord pizza idag. Passar bra när vi har extra mycket tid.

Skön ledig dag där Molly iaf är på relativt bra humör.


Förkylningshelvetet

3 november, 2012

Jätteförkyld med hemsk huvudvärk. Ingen halloweenfest idag pga lika förkyld värdinna. Kan nog inte gå till reservalternativet badhuset heller. (Jag har inte varit där på två-tre år,  men fick lust att ta med Stella som aldrig fått bada bassäng).

Kan det inte bli sommarhalvår snart?

Ps. Jag längtar tills Stellas första 40 förkylningar är gjorda så att immunförsvaret blir bättre. Var mer sjuk än frisk vinter 2 och 3 med Molly och nu går vi in på andra sjuka vintern med Stella. Snörvel… (molly klarar sig bra numera men jag och F som ska torka snoken samt jobbar med andra småbarnsföräldrar…näää. Det går inget braaa…) ynk ynk…


