Ta till vara de sista dagarna

Det är fem föräldralediga dagar kvar på två veckors tid och jag planerar för fullt vad jag vill hinna med.

På onsdag är det sista hämta-lämna på förskolan så då går vi nog till öppna förskolan, jag och Stella. Eller så sover vi som vanligt. ^^ Sista ordinarie öf-hänget.

På fredag blir det Universeum med en kompis och hennes två barn. Sista FL-hänget dagtid på Universeum.

På måndag om en vecka tar Molly ledigt från förskolan och så ska vi på julavslutning på öppna förskolan. Sista öf-hänget på föräldraledigheten totalt sett.

På onsdagen blir det kanske att träffa S och hennes barn. Men känner jag oss rätt så är vi väl sjuka igen och så får vi boka ett femte datum. 😛

Sen på fredagen är det sista dagen. Också a.k.a domedagen. Sammanträffande?? 😉 Då får vi hitta på något kul eller så får vi bara invänta jordens undergång eller utomjordingarna eller.. Ja, vi får se.

Men sen är det slut! Jippie!

Ps. I förra veckan var vi på en nyöppnad lekavdelning på museet så det har jag också kryssat för.

Kommentarer är stängda.