Iakttagelse på webbyrån

Visa mig din skärm och jag ska säga vad du jobbar med på webbyrån.

Helt enorm skärm: AD.

Liten skärm, liten laptop: projektledare som springer på möten hela tiden.

Helt enorm skärm + en till skärm: utvecklare som behöver kunna se mycket kod samtidigt.

Dubbla skärmar: mitt team (mycket copy-paste, support, klippa bilder, göra många saker samtidigt, jobba med excel och en webbplats samtidigt osv.)

En vanlig skärm: övriga (konceptutvecklare, chefer osv.)

2 Responses to Iakttagelse på webbyrån

  1. Jonas skriver:

    Hej! Kände mig kanske tvungen att skriva i alla fall EN kommentar efter att ha läst alla inlägg senaste åren (ja, jag känner mig lite som en stalker).
    Bra iakttagelse! Har länkat till inlägget också från en annan blogg. Hoppas det är OK. Tack för en bra blogg med intressanta ämnen och stor variation på inläggen!

    Gilla

