Utmaning: surffritt

Okej, utmaning för den närmsta tiden. Jag ska bara slösurfa på Instagram/Facebook/bloggar tre gånger om dagen. Morgon, middag, kväll. Jag får blogga på min blogg, kolla vädret och liknande men inte sitta och ströläsa när jag inte har något bättre för mig.

Det är okej att snabbt lägga ut något på Instagram eller Facebook, men sen ska jag inte sitta och titta efter gillningar och kommentarer. Det är också okej att läsa kommentarer på Instagram, mail och liknande, men direkt när jag är klar ska jag släppa mobilen igen.

Det allra skönaste hade ju varit att bara lägga mobilen i en låda och låta bli att ha den i närheten, men tyvärr måste jag ha med den till rätt våning, för om det ringer orkar jag inte springa och hämta den på fel våning. Så utmaningen blir alltså att alltid ha den ganska nära, men inte använda den till slösurf.

Vi får se hur detta går…

Någon som hänger på? 😀

Kommentarer inaktiverade.

