Mitt lilla syskonbarn

Drömde i morse att jag vaknade och fick ett sms med en film där syrrans nyfödda son badade i en pool…

Men vi fick inget sms på flera timmar sen när jag väl vaknat på riktigt. Efter fyra timmar hann vi bli rejält oroliga och började fundera på grejer som neo, ilfärd till barnsjukhuset och ännu hemskare grejer, men fem timmar efter den planerade snittiden fick vi äntligen besked.

Och det blev ett barn! En liten Selma Louise på 3,4kg och 49 cm (mina vägde 3,7 resp 4,0 och var 50 resp 54 cm i samma vecka, men jag är lång).

image

image

Vet inte mycket mer än att alla mår bra. Längtar tills jag får träffa henne!

Hon har syrrans näsa och ögon! Känner verkligen igen syrran från när hon var liten.

Välkommen till världen!

Kommentarer inaktiverade.

