Ingen målbild

Googlar lite på bloggar där folk renoverar badrum och gnäller över att det är jobbigt (vill få lite igenkänning).

Hittar mest folk som snackar om lyxiga badrum och att de längtar efter att få lägga sig i badet med tända ljus osv.

Själv har jag inga sådana drömmar. Jag vill bara kunna stå upp och duscha. Det är min mitt enda mål och den enda anledningen (utöver att avloppet kräver renovering).

image

…så jag tänker att jag kanske borde ha en bra målbild så att jag har något att se fram emot. Något som gör det värt det.

Men badrum är ju så trist. Jag vet inte… Det kanske är det som är hela problemet? Jag lider mig igenom hela processen eftersom jag är så ointresserad (F är mer pepp). Vill kanske mest bara ha en stådusch?

Jaja.

Jag ska fundera på det ändå. Det kanske kan bli något bra av det ändå?

/mvh neggo

Ps. Men stådusch är ju iofs inte fy skam det heller.

Kommentarer inaktiverade.

