Dagens vattenreserv

Vattnet har pga renoveringen varit avstängt i tre timmar.

Jag är törstig (och händerna stinker av våtservetter pga toabesök).

Mina alternativ:
– koncentrerad saft
– citronsaft (konc.)
– Fredriks äckliga ipa (hatar öl)
– en gammal redbull (men vill inte ta koffein, särskilt inte när jag snart ska sova/vila mer)
– mjölk (blä)
– diverse såser på burk och flaska
– regnvatten
– gerbilernas vatten
– gårdagens överblivna vattenflaskevatten. Eller var det förrgårdagens?
– äta massa vattniga grönsaker som tomater och gurka
– blomvatten
– orka gå till lokala kiosken en kilometer bort och köpa typ en halvliter vatten för 17kr eller 23 kr eller nåt sånt där…
– gå till Mollys skola (närmaste inrättningen) och fylla upp vattenflaskorna (verkar suspekt).

Yay.

Ps. Tog tomaterna.

Ps2. Blev förvarnad igår men kom jag ihåg att bunkra vatten? Nej då…

Ps3. Varm choklad kan jag ju faktiskt göra! Yay! Mumsig dryck att svälja ner medicinerna och vitaminerna med…eh…
image

Kommentarer inaktiverade.

