En logisk orsak

Jag hade fyra fruktansvärta smärtperioder igår som varade 1,5-2h styck. Var otroligt spak hela kvällen och orkade knappt prata. Sista perioden gick över vid sjutiden.

Men orsaken till smärtan visade sig vara väldigt logisk när jag vid ett mindre smärtsamt tillfälle stoppade ner armen i gerbilburen.

Inte konstigt att musklerna blivit överbelastade med tanke på hur jag hållt armen i gerbilburen den senaste 1,5 veckan…

Nu får vi fixa någon bättre lösning så att jag kommer upp lite och slipper stå böjd under loftsängen eller behöva stå på knä med armen upp och sen ner över kanten på akvariet. Jag fattar att armen var arg…

Idag känns det bättre. Har precis vaknat efter tretton timmar i sängen (har legat vaken lite i natt dock).

Nu blir det lugn och ro resten av veckan. Har avbokat frisörtiden och vi har inga kvällsaktiviteter resten av veckan. Halleluja!

Nästa stora grej som kommer är Mollys och Fredriks Londonresa om en vecka. Ons-lör ska de vara där. Men jag har bokat barnvakter och grejs så jag kommer knappt vara själv med Stella alls som tur är.

Vi har även planerat om lite kring barnens födelsedagskalas så att det ska bli mindre stressande för mig.

Det känns ljusare nu.

Kommentarer inaktiverade.

