Flera god nyheter

Inget konstigt syntes på bilderna så kanske har en sten lossnat och åkt ut i tarmen? Om levervärdet ser bra ut i morgon bitti så får jag nog åka hem i morgon! Hurra!

Bröt fastan vid 16 idag och fick äta en efterlängtad middag! Jaaa! Så gott! Tyvärr så är min gom inte glad efter fyra raspiga kräkningar i onsdags och en muntorr dag igår, så jag hade lite ont där. Men det går väl över det med.

Har inte tagit någon medicin på nästan 15h och det är bra eftersom jag tagit medicin var sjätte timma de senaste två dygnen.

Mamma och mitt yngsta syskon har varit här på besök nu på eftermiddagen och SNART SKA JAG FÅ TRÄFFA MINA BARN!!! Ja! Ja! Ja!

Håller tummarna för att jag får åka hem i morgon efter ronden och att jag aldrig mer får en känning (ska få med medicinsuppar hem). (Men om det kommer ofta och blir besvärligt så opererar de bort gallblåsan.)

Hem, hem, hem!

Kommentarer inaktiverade.

