Däckad

Jaha. Utmattad för första gången på fyra dagar. (Kroppen kommer i kapp chocken tror jag.)

Störtsomnade efter blodprovet vid nio och sov så tungt som jag bara kan göra vid extrem utmattning. Försökte till och med vakna till nån gång emellanåt men lyckades inte ens öppna ögonen.

Vaknade nu halv tolv till ”vad har jag missat? Har ronden varit här?” (Denna eviga rondenlängtan.)

Men jag antar att de inte har varit här för jag gissar att de skulle väckt mig eller att jag skulle vaknat ändå.

Drömde om lajv och ett gammalt sommarjobb som jag trodde mig ha haft, att jag rensade ut och hittade en massa av mina gamla prylar på jobbet och att jag pluggade igen. Allt i samma dröm.

Jaja.

Men snart är det väl lunch. Yay!

Måltiderna delar in dagen på ett trevligt sätt tycker jag. När en inte äter alls så blir hela dagen som en enda väntan på att gå och lägga sig. Inte lika kul. Dessutom saknade jag smakerna i munnen. Jag var ju inte hungrig pga droppet, men väldigt sugen. Det är trist med fasta.

Kommentarer inaktiverade.

