Livsfarliga försäljningsknep

Jag har hittills mest lyssnat på ljudböcker på cd för att lätt kunna slå på det på natten när jag ska somna om (slippa greppa mobilen, slå in kodlås, greja med automatisk avstängning m.m.).

Men nu har Fredrik fixat nån gratis provmånad på Storytel och jag fick tillgång till den när jag låg uttråkad på sjukhuset. (Han skaffade det för att ha något att lyssna på när han skulle riva badrummet.)

Och nu vet jag inte om jag kan vara utan detta (dumma smarta försäljningsknep!). Kolla vad många bra böcker som jag bara måste lyssna på (eller boka på bibban iofs):

image

image

image

(Sune undantaget då, det är barnen som lyssnar på den).

Känns som att jag behöver börja lyssna på ljudböcker dygnet runt nu…hmm… 🙂

2 Responses to Livsfarliga försäljningsknep

  1. darniasmoon skriver:

    Hyfsat många av de där finns ju att låna på biblioteket (som ljudbok), om man bara orkar rippa dem och föra över till sin spelare. /hon som inte får ha mobilen på jobbet och därmed letar alternativ

    Gilla

    • hippiemamman skriver:

      Jo, precis! Det var bara det att det blev så himlans smidigt helt plötsligt! (Slippa ränna till bibban). Men det kostar ju en slant i månaden så vi får se vad det blir sen. 🙂

      Gilla

