Gnäll

Min familj tycker att jag gnäller för mycket så då får jag göra det här istället.

Är rätt missnöjd med min förkylning som jag haft i fyra dagar. Den har inte följt det vanliga mönstret med huvudvärk dag 1, ont i halsen dag 2, rinnsnuva dag 3, snuva dag 4-7.

Nä.

Jag har nu haft huvudvärk fyra dagar, snuva i två dagar, halsont i två-tre dagar och idag har jag även hosta plus att jag tappat rösten.

Först hade jag bara en ”rolig” röst och det är rätt festligt tycker jag. Men när vi var på Mollys födelsedagsbowling så kunde jag plötsligt knappt få fram ett ljud. Jag kunde inte överrösta ljuden och musiken. Så nu kan jag knappt prata alls…

Hade dessutom ”förhöjd kroppstemperatur” igår.

Så nu vill jag må bra igen. Vi har dessutom ingen honung hemma.

Gnället avslutat.

Kommentarer inaktiverade.

