Molly genom tiderna

Ytterligare ett år har gått (och jag fick lägga till en bild för förra året, för då fick jag aldrig tagit någon bild. 7-åringsbilden är från julafton, sorry). Vad hon utvecklas! Från fem år ungefär känner jag igen henne ordentligt, innan dess är hon mest lik Stella tycker jag. ^^ (Undrar hur Stella kommer att se ut sen…)

Molly alldeles nyfödd

Molly 1 år

Molly 2 år

Molly 3 år

Molly 4 år

Molly 5 år

Molly 6 år

IMG_9883

Molly 7 år

molly2014

Molly 8 år

IMG_3329

PS. Hon är så lik Fredrik nu. Som en liten minikopia. De har exakt likadana ögon.

One Response to Molly genom tiderna

  1. mllemidanah skriver:

    Vad kul att se utvecklingen! Ja, nu är hon verkligen lik Fredrik, men jag tycker att hon är dig upp i dagen på julfotot!

    Liked by 1 person

