Två bra saker

Fick min Oxydermmedicin! (Ringde sjukhuset, kollade receptet på nätet några timmar senare och blev nyss körd fram till dörren på apoteket.) Nu ska jag nog överleva några dagar till. (Hade starkare medicin efter snittet, men nu lämnade de mig med alvedon och 4 st Oxyderm som tog slut på 1,5 dag.)

Fick tid för agraffborttagning på ons nästa vecka helt utan krångel (!). (Skickade meddelande till vårdcentralen via nätet och fick en tid tillbaka! Wow! (Alltid sånt himla krångel med sånt.))

Har dessutom gått all in i sjukheten med mysbrallor, titta på reklam-TV mitt på dagen (Arga Snickaren) och äta en liten påse godis (med choklad!) på en torsdag. Men jag tänker inte låtsas vara stark längre. Är jag sjuk så är jag sjuk.

Men nu vill jag bli smärtfri tack!

Ps. Vid snitten gjorde det bara ont när jag rörde mig. Nu gör det ont mest hela tiden.

Kommentarer inaktiverade.

