Rätt uttröttad, ja

Jag var så uppstressad igår natt pga *privat* att jag somnade runt halv ett och vaknade vid fyra. Och sen kunde jag inte somna om. Så vid sju gick jag upp och lämnade barnen. Tänkte ”jag blir inte ledsen ifall psykologbesöket blir inställt idag” och typ tjugo minuter senare ringer de och säger att psykologen blivit sjuk. WHUT? Så jag gick lättat och lade mig igen och fick någon timmas sömn innan *privat*.

Var lite orolig för att inte kunna somna i natt eftersom jag haft sömnproblem i några dagar nu. Men jag däckade vid tolv och vaknade först vid sju-åtta av de andra och sen vid elva och sen vid tolv. Sov stenhårt.

Nu är klockan 13.23 och jag har fortfarande inte orkat gå upp. Om cirka 1,5h ska jag hämta barnen…

Men det är väl inte så konstigt att det blir såna här vilodagar ibland.

Ps. Vi ska för övrigt ha familjeråd ikväll och diskutera hur vi kan förbättra våra rutiner och attityder kring nattning och morgonbestyr. Känns som att vi behöver ta upp detta när alla är på neutralt humör. För det funkar inte bra just nu.

Kommentarer inaktiverade.

