Vi kör en bloggutmaning i december

Är sugen på att svara på lite kluriga frågor, så jag googlade och hittade en bloggutmaning som jag kör i december.

Dag 01- Ett nytaget foto av dig och 15 interessanta fakta om dig själv.

Dag 02 – Betydelsen av ditt bloggnamn.

Dag 03 – En bild på dig och dina vänner

Dag 04 – En ovana som du önskar att du inte hade

Dag 05 – En bild från någonstans du har varit.

Dag 06 – Vilken är din favorit superhjälte, och varför?

Dag 07 – En bild på dina gummistövlar

Dag 08 – Korta små mål för denna månaden, och varför?

Dag 09 – Något du varit stolt över de senaste dagarna.

Dag 10 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller arg.

Dag 11 – Mitt första julminne.

Dag 12 – När och varför började du blogga?

Dag 13 – En bild hemifrån

Dag 14 – En bild på dig och din familj

Dag 15 – Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 10 sångerna och vad dessa betyder för dig.

Dag 16 – En till bild på dig själv.

Dag 17 – Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.

Dag 18 – Min garderob

Dag 19 – Smeknamn du har, och varför du har dom.

Dag 20 – Min favoritbok

Dag 21- En bild på något som gör dig lycklig.

Dag 22 – Vad gör dig annorlunda ifrån alla andra?

Dag 23 – Någonting jag vill ha

Dag 24 – Favoritrecept

Dag 25 – Vad kan man hitta i din väska?

Dag 26 – Din favorittid på året.

Dag 27 – Varför gör du denna 30-dagars utmaning?

Dag 28 – En bild på dig från förra året, och en från iår. Hur har du förändrats sen dess?

Dag 29 – Vad har du lärt dig denna månaden?

Dag 30 – Din favoritsång.

Ni som bloggar, häng gärna på!

Kommentarer inaktiverade.

