Packa och flyga

image

Jag ska flyga själv idag. Det har jag inte gjort sen jag var 16 år och flög till Frankrike för att bo hos en fransk mailkompis familj.

Jag har inte så mycket resfeber som jag brukar ha och jag är bara lite nervös/spänd. Det känns skönt att slippa tänka på barnen och deras packning. Nu är det bara jag. Dock skulle det kännas skönare att ha med F eftersom han är så lugn och värdsvan när det gäller resor.

Men den här gången blir det en direktresa och den tar bara 1 timme och 20 minuter. Typ en mil per minut… 😉

Jag har köpt en rejäl mössa i fuskpäls och en balaklava. Jag ska strax packa ner skidbrallorna som jag alltid bär när det är under 4 grader. Sen ska jag förköpa biljett till flygbussen.

Ps. Kudden får plats!

Kommentarer inaktiverade.

