Denna dag del 2

Okej, så jag lade mig i Mollys säng och lyckades slumra till trots allt borrande och slamrande. Sen väcktes jag plötsligt av ett HALLÅ och eftersom jag var så groggy så svarade jag inte. Sen blev det tyst.

Efter en stund gick jag upp och såg att allt var monterat och att det bara fattades dörrfoder och städning. Hantverkarna hade nog behövt skynda vidare.

Jag lade mig i min säng och somnade stenhårt sista timmen. Drömde att jag höll syskonbarnet Selma som började spy och kladda och sen kom det farliga insekter som jag och familjen försökte fly ifrån i bilen (fick spänna på barnen i farten). Och en grävmaskin började stjäla jord från mina pallkragar innan jag gick till mitt gamla städjobb och skulle städa hus. Där nånstans insåg jag att jag drömde…

Alarmet ringde men jag somnade omedelbart om. Oroade mig i drömmen för att inte komma upp i tid till frisörbesöket…

Hmmm…

Men nu är jag lite piggare i varje fall samt på väg mot frisören i tid.

Undrar när de städar och gör klart badrummet? Längtar så efter att ha det fixat för det är så drygt med bara ett badrum längst ner i huset.

Kommentarer inaktiverade.

