Så dålig tajming

Sov bara 4-4,5 timmar i natt eftersom jag inte kunde somna om när jag varit på toa på källarvåningen (två trappor ner pga renovering av övre toan) och för att jag var uppstressad inför dagen.

Redan vid halv åtta kom nämligen tre hantverkare (istället för en vid åttatiden) för att göra sista elinstallationerna samt montera badrumsinredningen. De ska jobba både där uppe och i källaren och det ger mig köket och vardagsrummet (inga dörrar att stänga och ingen säng). Förstår inte hur jag ska få sova. Det skulle vara om jag lade mig i Mollys säng då, men det är i rummet intill badrummet…

Jag lämnade även på förskolan idag så jag har varit ute och promenerat. Och sen ska jag till frisören vid tolv idag så jag hinner inte sova så länge. Annars hade det kanske varit värt att försöka låna någon annans bostad några timmar.

Gah.

Kommer inte långt på fyra timmars sömn om jag även ska in till stan och till frisören utflykt på ca 2,5h).

Och inte nog med detta så ska Stella följa med sin kompis M hem för första gången idag. Om det inte funkar så måste jag och F vara beredda att rycka ut och hämta henne. Vi har även bokat in att vi ska städa källaren idag eftersom F hämtar. (Försöker städa en våning per hämtadag+en helgdag varannan vecka så att jag inte ska bli så sliten.)

Näe, får nog prova Mollys säng. Vore ju skönt att iaf få ligga ner, för kroppen är så matt.

Och vattnet är ju avstängt (har iaf fyllt en tillbringare) och snart elen med antar jag. Blööö… Vill bara att de ska bli klara nu. Det har ju dragit över en hel vecka pga ett och annat (ej hantverkarnas fel).

Så, slut på gnäll. Nu provar jag Mollys säng.

Kommentarer inaktiverade.

