Första intrycket

Det där med första intrycket… Det bleknar ej för kändisar hos mig. Det spelar ingen roll hur kreddiga roller de får, för mig kommer de alltid att vara nedanstående. Det är rätt skönt, för det tar ner dem på jorden lite. 😉

Per Moberg – även om han står och svettas över sin manliga matlagning och sina 4000 kronors skärbrädor så kommer han alltid vara Viggo i Rederiet för mig.
Jonas Karlsson – att han är duktig författare och skådis spelar ingen roll. Han är julhunden i julkalendern Julens hjältar från 1999.
Josefine Bournebusch – stjärna i Solsidan, men för mig är hon reseledare i den där tv-serien om reseledare som gick för några är sen.
Johan Rheborg – Solsidan, fotografprogram…äh… Han är Percy Nilegård i Nilecity.
Agneta Sjödin – Folkkär programledare? Nä Vem tar vem? (Dejtingprogram på 90-talet)
Peter Settman – så ska det låta? Nä, Ronny & Ragge.
Lotta Engberg – Hon har ju gjort allt möjligt men för mig är hon programledare för Kär och galen (tv-program på 90-talet)
Morgan Alling – …spelar ingen roll, sommarlovsmorgonprogrammet Tippen!
Sofia Wistam (Eriksson) – Hon är Soff-i-propp på TV4s morgonprogram.

Någon mer som tänker likadant?

Kommentarer inaktiverade.

