Lite stresskänslig ja

När en vaknar vid femtiden två dagar i rad och inte kan somna om eftersom en måste ta upp barnen vid sju (!). Då kan det hända att en sover från cirka 9.30 till 14.10 (!) och vaknar bara femtio minuter innan ett viktigt möte. (Brukar ju aldrig behöva ställa klockan eftersom jag senast vaknar vid tolv. Trodde jag.) Men jag hann.

Kommer jag att sova till 14.00 även idag? Bäst att sätta ett alarm så att jag inte kommer för sent till förskolan… 😛

Ps. F lämnade Stella idag vid lussefirandet men det var så tidigt så jag fick ta upp Molly ändå även om det inte var min dag. Har haft sömnsvårigheter hela veckan och börjar få stresskänningar i form av magont (katarr), huvudvärk och just sömnsvårigheter. Nu ska jag verkligen trappa ner tempot efter veckans förskole/skole/uppvisningsutmaningar.

Kommentarer inaktiverade.

