Orkar inte

Familjen har åkt iväg på julhandling. Jag orkar knappt gå ur sängen.

Planer för idag:

1. Gå upp (sitter upp nu iaf).
2. Toa/dusch/klä på mig.
3. Äta frukost.
4. Ta en promenad i solen innan den går ner igen (börjar bli mörkt vid tre-fyra).
5. Ta ut gerbilerna (har knappt hunnit denna vecka).
6. Måla på min tavla.

När familjen kommer hem igen ska vi:
1. Sätta upp krokar med mera i badrummen (vi köpte dem för en vecka sen men har inte hunnit! (F ville ej stressa).
2. Julpynta och sätta upp granen.
3. Spela tv-spel. (Vi är inne i en rolig period).

Åsså massa pauser däremellan för mig.

Men det hade ju varit gött om jag åtminstone klarade av punkt 1-3 snart. Vet av erfarenhet att utmattmattningen kommer att börja tugga på listorna bakifrån allt eftersom. Men 1-3 på första listan måste jag bara klara av.

Gaaaah!

Kommentarer inaktiverade.

