Mina uppdrag

1. Sova
2. Äta
3. Sköta hygienen
4. Promenera minst en kvart om dagen
5. Vila
6. Inte anmärka på städning och hur rutiner sköts. Bita mig i tungan, hantera min ångest. Inte planera.

Om det blir tid/ork/skedar över:
A. Göra något roligt
B. Leka med barnen
C. Leka med gerbilerna
D. Pyssla med plantorna

Hårda prioriteringar i dessa dagar. Är på punkt 5 nu efter fyra vakna timmar (klämde in lite betala räkningarna också). Om en stund är det dags för mat (2) igen och om jag inte måste köra punkt 5 en gång till efteråt så kan jag prova någon av A-D.

Men jag är trött.

One Response to Mina uppdrag

  1. Saga skriver:

    Hej, jag fick just ett tips om din blogg av min syster. Hann inte läsa mer än några rader innan jag började stortjuta av igenkänning. Det är första gången jag får ”kontakt” med någon som upplever sin utmattning på snarlikt vis som jag själv. Tack!!! Fantastiskt att du orkar blogga och dela med dig av ditt liv. Jag har en personlig fråga till dig, maila mig gärna!

    Liked by 1 person

