Timglasmetoden

Har haft en jobbig dag och en del grejer på att göra-listan (inte bra!).

image

Försöker stressa ner med lite yin yoga på egen hand. Vill inte följa en video utan plockade istället fram timglasen för att få en känsla av hur länge jag hållit samma position. Dock verkar 2-minutaren ha ballat ur så jag får väl hålla mig till 1 och 3 minuter. ^^

Stolt att jag klarade en minut i plogen (kom inte ens ner med tårna i golvet innan förra veckan!) och tre minuter i bakåtsträvande hund (jobbig!).

Lyssnar på Stress Releaselistan på Spotify. Ska även måla lite i målarboken.
Får återkomma med om yoga (motion), tända ljus, lugn musik och lite mindfulness funkar som stressreducerare.

3 Responses to Timglasmetoden

  1. riktliv skriver:

    Vad smart med timglas. Jag har timern på mobilen men det ljudet är inte så trevligt.

    Liked by 1 person

