Det där med pappersfoton

Har hållit på med ett projekt ett bra tag nu. Tre månader tror jag. Då och då sätter jag mig vid datorn för att välja ut bilder som jag laddar upp på en fotosajt för att så småningom beställa hem till fotoalbum och att rama in.

Trodde att jag låg 1-2 år back men ju längre bak jag kommer, desto mer tröstlöst känns det. Tittade nyss i fotoalbumen och såg att jag inte beställt sedan november 2012. Har lite att göra alltså…

Men men, är ju på juli 2014 så det är ju det är ju bara knappt två års bilder kvar att gå igenom. 😛

PS. Vet att man kan göra fotoböcker online, men jag gillar att klistra in i album och göra förstoringar m.m. Borde dock ha tagit tag i detta tidigare… Borde, borde…ni vet. Men jag vill! Det får ta några månader till om det ska vara så, men nån gång lär jag ju bli klar.

Kommentarer inaktiverade.

