Mina värden

Gjorde äntligen provtagningen i fredags (var hos läkaren för två veckor sen men då var det sjukdom hos provtagningen så kön var megalång. Sen hade jag helt enkelt inte tid) och redan idag, tisdag, kom svaret (bästaste Västra Götalandaregionen!).

Inga problem alls med järn, sköldkörteln och dylikt och en lite låg nivå av d-vitamin, men som med största sannolikhet inte har något med min sjukdom att göra (det är ju vinter!).

Så nä, inget att gå på där heller då. Som jag trodde då.

Jaja.

Lika bra det kanske.

Jag får helt enkelt ta den långa vägen tillbaka. (Och att jag blivit utmattad förvånar mig inte alls, det finns många dränerande faktorer i mitt liv. (Privat))

Men skönt att ha det kollat eftersom väldigt många legat på mig om det. Är väl alltid bra för utmattade att kontrollera tänker jag.

Kommentarer inaktiverade.

