Blää

Dagens utsikt

image

Orkar bara ligga på mage nu.

En vän med barn är där nere och spelar spel med mina barn. Jag kan som tur är vara helt ärlig med henne och hon skickade upp mig hit när jag började se för schleten ut.

Känner mest så här (efter att ha fått häva ur mig allt jobbigt i mitt liv):

image

Vi hade en jättetrevlig spelkväll med vänner igår men jag lär mig aldrig att jag inte kan boka in besök två dagar i rad.

Nästa vecka väntar tre tröttande dagaktiviteter, F ska till Oslo på onsdag (så jag måste antingen hämta-lämna eller ha svärmormor här hela em-kvällen) och i helgen är det lillsvågers kalas på lördag (borde ju träffa svärfars släkt pga längesen och trevligt, men det blir nog inte så) och mammas 59-årsfirning.

En gång till.

image

Eller ja, frisörbesök, psykologen, släktmiddagar m.m. är väl inte fel egentligen. Jag är väl mest trött på tröttheten…

Ps. Kanske bokar om frissan om luggen inte känns för lång…

One Response to Blää

  1. Majja skriver:

    Vilken bra blogg!! kom över den av en slump när jag satt och googlade på ”jobb som passar HSP-personer”. Ser nu också att du skrivet en hel del om utmattningssyndrom (vilket jag också har). Ska återvända och läsa vidare när min hjärna inte är lika mör som den är just nu 🙂

    Liked by 1 person

