När en trodde att det var över för denna gång

Precis när en trodde att livet skulle lugna ner sig lite efter massa måsten och två sjuka barn efter varandra så börjar Stella hosta.

Natten har varit ett enda långt hostande, vridande, pillande, Stella–ligger-på-min-kudde-och-jag-flyttar-tillbaka-henne-till-sin-kudde, nässprayande och lyssnade på Birgitta Bergins ljudbok ”Som ett brev på posten” (bra!) om och om igen.

Och idag skulle jag så klart till frisören, vilket är en av de mest krävande grejerna jag gör pga restiden (har redan skjutit upp det en gång och har nu megalångt hår).

Men F vobbar så gott det går (vabbar och jobbar) och jag lekte med barnen en timme innan jag åkte för att avlasta lite. (Molly är också hemma eftersom hon har påsklov och lika gärna kunde vara hemma när vi var hemma.)

Yeah! Så redo för ännu en vabbvecka!

image

Kommentarer inaktiverade.

