Idag

– Första natten på en vecka jag fick sova för Stella. Hon väckte mig några gånger men jag behövde inte ligga vaken med henne.

– Jag och Stella såg en massa små maskar på vägen eftersom det regnade. Sa till Stella att det var barnmaskar och då kunde Stella relatera.

– Drömde i natt om konstiga flygande fordon. Insåg att det var en dröm och berättade det för någon i drömmen. Satte sen igång med att analysera drömmen i drömmen. Meta-meta.

– Mina tomatplantor växer så att det knakar. Höjer lysröret nästan varje dag. Försöker hålla en temperatur på 18-20 grader genom att omväxlande ha öppet fönster och öppen eller stängd dörr. (Har ca 16 grader i växtrummet i källaren. Läs mer på min trädgårdsblogg Smultronrabatten.)

image

– Kommer nog aldrig komma i kapp med disken. Måste lyckas köra två på samma dag då, men hur ska jag få energi till det?

image

– Fredrik mår fortfarande piss.

Kommentarer inaktiverade.

