Återbesök

Jag var och hälsade på på jobbet idag. Minns plötsligt varför det var en så stor sorg att lämna det stället för att umgås med sängen hela dagarna.

Jag har världens bästa kollegor!

image

Men nu har jag efter cirka ett och ett halvt år börjat återknyta kontakten med dem. Tänkte ta mig dit lite oftare så att jag hinner vänja mig lite innan arbetsträningen börjar.

Fick även med mig lite grejer hem som jag lämnade hux flux en dag i början av februari 2014 när jag insåg att jag inte var redo att börja jobba deltid igen efter sju veckor hemma. Då tänkte jag att jag inte skulle vara borta så länge (några veckor bara), så jag lämnade en träningsväska, sjalen, en pappmugg med överblivet godis (!), mina inneskor (sneakers), två handkrämer och lite annat smått och gott som jag hämtade upp idag (obs. slängde godiset).

Nä, men det var fint att träffa dem igen. Jag hoppas att jag snart är tillbaka på deltid. (Men inte för snart förstås, kroppen ska vara redo.)

Ps. Var där i oktober lite snabbt och åt sen lunch med chefen men glömde prylarna då.

Kommentarer inaktiverade.

