Uppvaktning undanbedes…

Jahopp, då var det 33 år sedan jag föddes. Tycker inte att det är så mycket att fira längre dock… Innan jag fyllde 31 så räknade jag ner, men nu när jag passerat min mentala ålder så känner jag bara åldersnoja.

Jaja, men det finns ju några fördelar med att fylla år. God frukost med juice, färsk frukt och nybakat bröd t ex. Och presenter från familjen:

image

Barnen valde kortet och ritade varsin gerbil.

image

Jippie, jag ska få bokashikompost precis som jag önskade mig! (De kostar en slant så jag kunde inte med att bara köpa. Till födelsedagar brukar jag passa på att önska mig sånt jag normalt sett inte unnar mig.)

Om en stund ska vi paddla kanot i Delsjön. Vi har tjugo grader här så det blir nog häng i trädgården övrig tid.

Men i övrigt känner jag mest så här i sann introvertig anda. SCHHHH! Förstår verkligen de som sätter in annonser i tidningen ”uppvaktning undanbedes”.

image

Ps. Slutade fira födelsedagen med uppväxtfamiljen för några år sedan (vi valde bort presenter/julklappar till andra än barn för typ tio år sen) och bortsett från 30-årsdagen har jag inte haft kalas för mig sen jag var typ 12 år. Gillar inte att stå i centrum. Så nä, jag firar helst lågmält med min familj.

Kommentarer inaktiverade.

