Greja greja greja

Det har varit fem fullspäckade dagar hemma för min del. Har planerat släktens Teneriffaresa genom en Facebookgrupp och bokat fyra resor idag (det var kul men många grejer att bestämma och stämma av). 

Fredriks äldsta lillebror har svensexa idag och F har planerat och grejat i flera veckor tillsammans med brudgummen. Mycket som ska klaffa. Får återkomma om detta.

Själv så har jag bara en punkt kvar på den långa komma ikapp-listan efter resan, nämligen att lämna böcker på bibban (en är försenad). Har nu 55 min på mig innan det stänger för helgen (och kan inte ta bilen pga kan inte sitta). Får stå på spårvagnen helt enkelt. Ska bara vakna till först.

Har grejat en läkare på vårdcentralen och meddelat min kontaktperson på Försäkringskassan (som verkar vara jättetrevlig som tur är). Hoppas på ett rehabmöte med dessa + chefen snart, men eventuellt blir det inte förrän i september pga läkaren. Vi får se. Vill börja arbetsträna snart. 

I morgon kväll är det bröllopsfest för syrran och M och alla kompisarna här i Göteborg (bara för släkten och några norrländska vänner förra helgen). Vi har barnvakt så det är bra. Hoppas att jag kan sitta någorlunda. 

Andra saker jag ska göra idag eller möjligen i morgon: tvätta, köra diskmaskinen, klippa gräset. Men jag har energin. Så skönt att kunna göra saker i någorlunda normal takt mot tidigare.

Nästa vecka ska vi få kompisbesök (med tvååring!) från Stockholm och därefter troligen hälsa på kompisar i sommarstuga i Varberg. Och på lördagen blir det bröllop för svågern och S. Kul! Sen börjar hämta-lämna-vardagen igen.

Fullt upp. Vi får se om jag hinner börja snickra på jordgubbsbänken som vi äntligen köpt brädor till? ^^

Kommentarer inaktiverade.

