Svag förbättring

Jag är på den 25e dagen efter trappramlet och efter några extra jobbiga dagar med ryggvärk så börjar det kännas liiite bättre. 

Har nu gjort hundra yoga-kobran tre dagar i rad och sen två dagar har jag legat på mage med överkroppen i sfinx-pose en stund några gånger per dag. Det har hjälpt. Hade ingen aning om att sfinxen kanske är nyckeln. Sjukgymnasten rekommenderade ju det, men bara i förbigående.

Jag har även kunnat börja luta mig lätt mot baken. Det går att sitta i vissa vinklar. Inte rakt upp och ned förstås, men lite försiktigt på sängkanten eller lutandes åt vissa håll. 

Äntligen! (kanske)

Ps. Varsågod för den fina bilden som jag inte ens gjort i photoshop utan har klippt och klistat med på mobilen. Hippiemamman kan hon.

Kommentarer inaktiverade.

