Det ena leder till det andra och nu bloggar jag igen

Nä, jag behöver inte alls läsa något. Jag kan bara sitta här och njuta av smaken av lite Yoggi Samoa. Vara lite mindful.

Samoa… Samma smak som jag och Fredrik åt hemma hos hans pappa året då vi bodde hemma. Vita frallor åt vi också. Och det fanns ofta mjölkchoklad och cola att ta av i deras kyl. Sent på kvällen var de vakna också. Vi kunde sitta och äta kvällsmat vid halv tolv. (Mina föräldrar lade sig alltid vid nio-halv tio för att orka gå upp vid sex på morgonen.) En 1,5-åring hade de också som käkade glass jämt och åkte bobbycar på söndagsmorgnarna när jag och F försökte sova. Han är en finnig sextonåring nu som börjat gymnasiet…

…gick visst inget bra med mindfulnessen…

Kommentarer inaktiverade.

