4×nej

Så hade jag taggat hela kvällen för vårt söndags-Overwatch-dataspelande med svärsyskonen. 

Men först vägrade Stella somna. När hon dragit över med 20-25 minuter trodde jag äntligen att hon sov. Jag stängde av ljudboken, lösgjorde mig och petade in kuddar under bäddmadrassen innan hon plötsligt spärrade upp sina blå gul-brun-melerade och undrade vad jag sysslade med. 

Då fick Fredrik ta över. Han sa att jag inte fick börja spela innan han kommit ner.

Så jag gick ner till datorn, åt lite och kollade på lite youtube och såg att inga svärsyskon var online! Va? Åtminstone en av dem spelar ju nästan varje kväll! 

Nåja, jag och F kunde ju spela med varandra.

När Stella äntligen somnat (ca 30-40 min sent) så går internet ner.

Det är någon som inte vill att jag ska få speeeela!

…så vi satte oss och diskuterade igenom utbudet av torkställningar till vår tillfixade tvättstuga istället. Nästan lika kul…

Ps. För er info så kom nätet igång samma minut som jag gick till sängs…

Kommentarer inaktiverade.

