Soffliggande

Totalt däckad idag. Det var länge sen jag var så här trött och utmattad. Hela kroppen pirrar och vibrerar av orkeslösheten. 

Har legat i soffan i fyra och en halv timme med paus bara för toabesök och hämta mat. Första två timmarna orkade jag knappt ens tänka och ännu mindre titta på något/läsa eller liknande. 

De senaste timmarna har färglagt lite och tittat på två avsnitt av Bonde söker fru. 

Får se om det blir något jobb i morgon eller ej. Tänker som så att om jag mår bra går jag dit, om det bara känns ok jobbar jag hemma och om jag känner mig sjuk som idag så skippar jag det. Inga krav på mig nu som arbetstränande.

Orken går upp och ned. Men en positiv sak med att jag känner mig utmattad är att det nog innebär att stressen är ute ur kroppen. Har ju varit uppvarvad i tre veckor nu och kroppen tar verkligen stryk av allt adrenalin. 

Behövde inte ens ta någon sömntablett igår. Kroppen var alltså inte så spattig som den brukar vara mellan 23-02 varje natt. Har tagit sömntabletter 14 av 17 nätter nu i oktober, så det var välkommet. 

Men det är tufft att få en sån tillbakagång i måendet mot juli-september. Men samtidigt var jag beredd på det. Nästan alla utmattade som börjar arbetsträna säger samma sak.

Kommentarer inaktiverade.

