Mysiga stunder

Har haft en ganska tung men ändå hanterlig vecka, men nyss drabbades jag ändå av en sån där skön känsla.

Har fått kryddig varm choklad med grädde på kontoret (och det fanns vegansk variant, glad att de tar det för självklart att fråga alla även om just jag inte är vegan), i morgon blir det spontan spelkväll med några svärsyskon med kompis (jag är som piggast efter sju så just avslappnade kvällsaktiviteter brukar funka bra) och jag har haft vettiga arbetsuppgifter idag (deleta marknader som ej används). (Inte alltid chefen hinner med att delegera till mig.)

Det är fredag. Ska snart hämta min älskade unge från förskolan (och den andra älskade ungen går hem själv). 

Firar dessutom 15 år med Fredrik idag. Vi ska dock inte fira något särskilt pga post-kalasmånadentrötta, men det är ändå värt att uppmärksamma. 

Skönt med lite glädje mitt i allt det trötta och uppgivna. 

Kommentarer inaktiverade.

