Några saker

Jag är så trött.

Orkar knappt hålla i mobilen. 

Jobbade 2,5 timmar idag och redigerade ett slarvfel i koden på alla lastbilföretagets utländska hemsidor. Det finns många länder… 

Hittade ett ledigt rum iaf och där trivdes jag riktigt bra.

Förr stod här bara ett runt skrangligt stå-bord (telefonrum), men nu har det blivit riktigt mysigt. Tror jag bosätter mig där en tid framöver… (när det är ledigt.)

Sen hämtade jag Stella och var med när hon lekte med sin nygamla docka och docksäng (som mamma snickrat). Hon är så glad i den dockan nu efter att den legat på vinden ett tag. Bra det där med att lägga undan periodvis.

100 dagar kvar till våren. 

Bästa introvert doodles lade upp denna på Instagram. Relaterar totalt utom att jag inte behöver oroa mig för maten på resorthotellen vi åker till. 

DET FINNS SÅ MYCKET ATT OROA SIG FÖR VID RESOR!!! (Tur att jag har ”det fixar sig”-Fredrik med mig allt som oftast.)

Ni förstår varför vi ska på charter till Kanarieöarna för fjärde gången va? Där är det mest bara resan dit och hem som oroar mig. 

Funderar även på om jag skulle kunna få med mig kudden på nåt vis? Typ pressa ut luften ur en vakumpåse för hand? *googlar* Ja, men se där. Det finns ju såna man inte behöver dammsugare till! JIPPIE!

Kommentarer inaktiverade.

