Min kompetens i tre stycken

Min arnbetsplats har börjat samla in alla anställdas ”cv” för att kunna använda vid pitcher och sammanställningar över vilka som ska jobba med ett visst kundprojekt.

Det är ganska kul att bli tvingad att tänka till kring vad just jag bidrar med på företaget. Vilka är mina specialiteter, vad har jag för erfarenhet och vad gör jag för företaget?

Så här blev det:

sara-h

Texten:

Core capabilities: Sara’s special skills are* working with structured documents and writing accessible texts. She has a great way with transforming extensive information into easy to grasp texts and process descriptions. Sara is the link between communication and technology.

  • = såg att det blev fel i texten på sajten, ska be dem ändra.

Något som jag verkligen älskar är att skriva konkret, enkelt och kortfattat. Att strimla ner en omständlig text till något tydligt och lättfattligt. (Det kanske inte alltid märks här på bloggen, men det är ju helt olika slags texter och målgrupper. ^^)

Jag är också känd som excelspecialist. Inte för att jag är grym på Excel, men för att jag är duktig på att strukturerade information i Excel. Det är kul!

Vad är din specialitet?

Annonser

Kommentarer inaktiverade.

%d bloggare gillar detta: