Sov …typ

Igår somnade jag utan sömntablett för första gången på 2,5 veckor. Har ju dragit ner på sömnen i en veckas tid och igår natt sov jag bara sju timmar plus lite slummer på förmiddagen. Var helt sömnstörd hela dagen, men det fick effekt. Slumrade fram och tillbaka mellan 00 och 02 och vaknade några gånger till under natten, men UTAN TABLETT hörni!

Även i natt sov jag för lite, men det får bli så några dagar om jag ska lyckas vända på dygnet. För även om det kommer några sömntåg före två på natten så är min kropp inställd på att sova från 02. Det blir lätt så när man är kvällsmänniska och får möjlighet att sova på förmiddagarna.

Sen är det lite ironiskt att det är tänkt att jag ska vila mycket som utmattad, och att jag nu måste vila men inte får somna. Inte så lätt när man är sömnig kan jag säga…

Slut på totalt ointressant ämne, men äsch.

Kommentarer inaktiverade.

