Får inte berätta om det så berättar om annat istället

Omtumlande vecka och färre blogginlägg. Mer info kommer så snart jag får skriva om det.

Ska träffa syrran och syskonbarnet i morgon, ska bli roligt. 

Mitt svågerbarn verkar ha det bra i magen, de hade varit på rutinultraljud igår och fått nytt datum i början av augusti. Om hen går över tiden kanske det blir nästan samtidigt som den andra kusinens födelsedag? (14 aug). Ordinarie datum var i början av juli men de har flyttats fram två gånger pga för liten för åldern. (Det är normalt sett först efter vecka 19-20 som barnen börjar variera i storlek i magen.)

Ska i vilket fall som helst bli jättekul med ett svärsyskonbarn. Dock blir det nog inga lajv på ett tag om vi inte hittar andra att åka med. Men jag ligger lågt i år pga begränsad ork. 

Bara några dagar kvar till kalendervår. Jag mår så mycket bättre redan nu från mitten av februari när ljuset kom tillbaka och himlen upplevs högre. Har första försådden i källaren och inspekterar rabatterna varje dag. Nu börjar årets härliga period som varar fram till mitten av oktober. 

Jag denna vecka:

Kommentarer inaktiverade.

