Tråkig nätshopping

Båda barnen lekte med kompisar hela dagen idag så det var ett givet tillfälle att slöa i soffan med F och göra tråkig internetshopping (som jag våndas för under mer upptagna dagar. Så tråkigt!)

Så idag har jag beställt dessa lite udda grejer:

  • Tre t-shirtfärger så att jag kan göra fler Overwatchtryck till mig och barnen. (Har bara hittat rätt sort i en enda nätaffär.)
  • Carefresh dammfritt strö till småråttorna. Amanda verkar vara allergisk/dammkänslig eftersom hennes ögon inte ser helt krya ut. Hoppas nytt strö ska funka. 
  • En fantastisk t-shirt med Overwatch och da Vinci-motiv! Kan det bli bättre? (Är ett stort fan av båda.) Denna köpte jag från USA så F fick beställa. Brukar inte handla från utlandet, en mental spärr för mig. F ägnade tiden åt att leta reda på den ultimata laptopen till mitt nya jobb. Gött att han som gillar att läsa om teknikprylar kan göra den researchen åt mig. (Själv tycker jag att nästan all shopping är ångestframkallande eftersom det kan bli fel, det kan finnas ett bättre pris/urval nån annanstans och att det alltid känns som slöseri med tid att surfa runt.) Gött att jag fick ordnat dessa surdegar idag (utom tröjan då, den blev jag tipsad om igår.)
Kommentarer inaktiverade.

