Saker jag gjort idag

11 april, 2017
  • Väckt mig jättetidigt (6.40) och tagit med Stella in till stan för att gå på astmautredning redan 8.20. Gäsp! (Går normalt upp vid tio-elva och väcker mig 7.00 på onsdagar när jag lämnar barnen.)
  • Stöttat en skeptisk dotter genom läkarbesök och utprovning av inhalator. (Stella verkar inte ha regelrät astma, dock förkylningsastma.)
  • Sovit 2,5 timmar dagtid och vaknat av mig själv eftersom påsklovslediga nioåringen smugit in och snott mobilen och inte orkat väcka mig när larmet ringde.
  • Ringt, mailat och grejat fram och tillbaka inför ett eventuellt uppdrag. Spänt och nytt för mig. Tur att jag fått bra stöd av pappa, A och Fredrik.
  • Legat på madrass på altanen med sol på ryggen.
  • Fixat i Stellas nya rum och hängt upp tavlor i sovrummet.
  • Yogat mig till avslappning. Ansträngande dag!
  • Köpt sparris, physalis, vindruvor och pomelo pga nedsatt pris i nätmatbutiken. Tillsammans med plommon, bär och avokados tillhör de livets godaste! 
