Höj- och sänkbart för datorn

Okej, nu har jag gjort min första investering till frilansandet/företagandet. (Företagsinköp för intjänade pengar.) Har köpt ett litet höj- och sänkbart bord som ställs ovanpå vanliga bord (FreeDesk).

Det var ett rejält stort paket att bära hem en kilometer från postombudet… Tur att Molly mötte upp på slutet och hjälpte mig! (Träningsvärk!)

Och visst var bordet stort! Hade ju kontrollmätt men ändå sett något annat framför mig. Men det blir nog bra. 

Jag ska dels ha den till min speldator i källaren och dels till när jag jobbar med laptopen. 

Klämde mig dock rejält när jag skulle försöka höja/sänka bordet med skärmen på. Och routern fastnade i benkonstruktionen… uhh… (Funkar ungefär som en strykbräda.) Men sen fick jag till det. 

Ska bli skönt att bli av med kartongerna och brädan som jag använt hittills. (Barnen vill sitta ner och jag vill stå om jag inte är utmattad.)

Före:

Efter: uppfällt

Nerfällt: 

Har även ställt den på längden eftersom jag vill ha ett djupt bord så att jag slipper läsglasögonen när jag ska spela. Gillar inte att sitta för nära. 

Får väl recensera den när jag provat den ett tag. ^^

Ps. Kunde inte köpa ett vanligt höj- och sänkbart eftersom jag och F delar på ett två meter långt bord och han vill sitta ner. (Får ej plats med två skrivbord.) Och sen vill jag kunna ha det i andra rum när jag jobbar på laptopen också. Detta var dessutom mycket billigare.

Kommentarer inaktiverade.

