En dag kvar

6 juli, 2017

Detta ofattbara som jag längtat till i fyra år! 

Det är bara en enda dag kvar på förskolan!! 

Sen är vi förskolefria!!! Ja! Ja! Ja!

Inte för att Stella gått på ett dåligt dagis, tvärt om! Men att vara med i ett föräldrakooperativ som utmattad är inget vidare. Och jag är så trött på 1,1 km-promenaderna. Skolan ligger på ca 600 m avstånd och det känns mer lagom. 

Fatta! En dag kvar! Sen aldrig mer!

Om en månad har jag två skolbarn! Kanske inget fantastiskt för er andra med flera barn. Men Stella började förskolan samtidigt som Molly började skolan så vi har bara haft dem på olika ställen (i fyra år!), så detta känns som en fantastisk uppgradering. 

Nu ska de gå på samma ställe fram till och med nian och sen får de definitivt ta sig själva till gymnasiet. ^^

När jag startade nedräkningen stod den på otroliga 550 dagar. Så länge har jag räknat ner i widgeten. Fatta hur peppad jag är!! (Ett tag räknade jag terminer, typ ”nu har fem av åtta terminer gått”.)

En dag kvar!!

Konfetti och fyrverkerier!

Så välförtjänst efter allt kånkande uppför de där backarna och alla hemska städjourer och städdagar. Alla styrelsemöten de senaste 2,5 åren och alla dagissmittor. 

En ny era i familjens liv börjar i morgon eftermiddag!

Woohoooooo!

