Lejonkungennörden som bor här

Stella har börjat nörda Lejonkungen. Ja, alltså filmen som var populär 1994. För 23 år sen.

Hon tittar på den varje dag och sjunger sångerna varje ledig stund. Det har pågått en månad nu.

Idag hittade hon till Lejonkungens soundtrack på min Spotify (något jag medvetet undvikit för att slippa lyssna på Snart är det jag som är kung hela dagarna).

Nyss råkade jag visst få lite feeling när vi lyssnade på En värld full av liv (Circle of life). Jag knäckte en låtsas frukt som jag smetade i hennes panna och sen lyfte jag upp henne över soffkanten. Sen fick jag ännu mer feeling och stegrade mig och gnäggade som zebrorna och skrattade som fåglarna…

Men nu ångrar jag mig lite för nu kommer jag behöva göra det varje gång…

One Response to Lejonkungennörden som bor här

  1. […] Stellas Lejonkungennördande fortsätter. (Se gårdagens inlägg.) […]

    Gilla

Kommentera

